Vježbe za djecu od 3 do 4 mjeseca starosti

Vježbe za djecu od 3 do 4 mjeseca starosti

unicefTjelesne vježbe bitan su preduvjet za pravilan rast i razvoj dječjeg organizma. Tjelesni odgoj osigurava jačanje organizma, poboljšava rad svih organa i psihofizički razvoj. Vježbanje mora biti u obliku igre pa se mogu koristiti i igračke za izvođenje aktivnih pokreta. Vježbanjem se mišići pripremaju za složenije pokrete: sjedenje, stajanje i hodanje. Posebna je vrijednost stvaranje vedrog raspoloženja i čvrste veze između djeteta i roditelja. Preporuča se vježbati s djetetom, ovisno o njegovu uzrastu, svaki dan po nekoliko minuta, po mogućnosti u isto vrijeme.

Savijanje i ispravljanje nožnih prstiju

Slika 1.

Savijanje i ispravljanje nožnih prstiju

Stopalo se škaklja s gornje i donje strane. TO izaziva pokretanje prstiju i grčenje mišića svoda stopala, što doprinosi njihovu jačanju. Oba pokreta treba ponoviti 4-6 puta.

Savijanje i ispružanje nogu

Slika 2.

Savijanje i ispružanje nogu

Noge uhvatiti iznad skočnog zgloba. Blagim pokretom ispružiti noge na podlozi. Zatim ih saviti potiskivanjem koljena na gore, dok stopala ostaju oslonjena na podlogu. Jačaju se mišići nogu i pokretljivost zglobova. Ponoviti 3-4 puta.

Podizanje nogu

Slika 3.

Podizanje nogu

Koljena se obuhvate tako da palac dođe iza koljena, a ostala četiri prsta preko njega. Zatim treba noge djeteta izmjenično podizati i spuštati. Jačaju se trbušni mišići i pokretljivost zdjeličnog pojasa. Ponoviti 4-5 puta.

Križanje ruku

Slika 4.

Križanje ruku

Svoje palčeve stavimo u šake djeteta, obuhvatimo ručni zglob ruke lagano križamo iznad prsiju, a zatim ih širimo u stranu. Jačaju se mišići ruku i ramenog dijela te pokretljivost zglobova. Ponoviti 8-10 puta.

Vježba za razvoj sjedenja

Slika 5.

Vježba za razvoj sjedenja

Dijete leži na leđima. Uhvatiti dijete za obje ruke i polako ga podići u sjedeći položaj, a zatim pažljivo spuštati natrag. Ponoviti 2-4 puta.

Zabacivanje ramena natrag

Slika 6

Zabacivanje ramena natrag

Dijete leži na trbuhu. Jako pažljivo podižu mu se ruke s podloge (15-20 cm), zatim se vrate na poglogu. Jačaju se mišići ruku, ramenog dijela, vrata i leđa. Ponoviti 3-4 puta.

Puzanje

Postaviti noge djeteta tako da se odupiru o dlan. Lagano gurajući i podižući tabane djeteta, poticati ga na puzanje. Ponoviti 3-4 puta.

Uvodni dio o tome zašto vježbati čitajte na ovom linku, a sve vježbe do 12 mjeseci starosti možete skinuti ovdje: Vježbe za poticanje razvoja (5161)

468 ad

1 Comment

  1. Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

mozaik
  • Tata sam vec:
    4 years, 8 months, 1 week, 6 days, 7 hours, 56 minutes ago